SNYGGING!!




Ojoj jag är bra på detta att fixa hår och smink ja tycker de e riktigt roligt de e faktiskt något jag velat bli väldigt länge fast inte betygen räkte till när jag ville gå den linjen i skolan :(
Nu har jag iallafall fixat klart Malin skit snygg blev hon wohhoo :D
Ja lägger upp lite bilder nu på hur fin fin hon blev :D


:D

sötaste :)



Tog ett tag att Locka det håret men de va en bra sak att lägga tiden på.
De skulle vara snällt om Malin kunda skänka lite hår till mig bara typ en tredje del av hennes hår räcker haha ;)

Kommentarer
Postat av: Liiiiime

shit va fint! hälsa henne att hon passar jättebra i lockigt hår :D

2009-06-11 @ 19:01:31
Postat av: Anonym

Jaaa eller hur ja älskar hennes hår ja vill också ha så tjockt vissa behöver ju löshår för de ;) hahah

2009-06-11 @ 20:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0