Solig dag..




Solen skiner idag alltid gott det.
Jag va med Lotta och flytta Jolly och Hilma idag gud vad mysigt dom fick det :)
Sen va ja med mamma och handla solglasögon för mina har gått sönder.
Sen har jag faktiskt läst en massa i boken den är slut nu :(
Titta även efter den tredje boken i knalleland men den fanns inte där så ska leta lite på internet nu tänkte jag.. ingen annan som vet vart den finns?
Imon ska jag jobba igen tjäna lite pengar.
Titta även på min lön ja kommer få ut denna månaden de är inget att skryta med direkt :S jaja den får sparas till min lilla resa :)
Ringde även H&m idag men hon svara inte så jag spelade in på hennes tel svarare att hon skulle ringa mig men det har hon inte gjort än :s
Jaja nu ska ja ut i det fina vädret lite till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0