Sömntuta:P



Jag och uno :D


Jävlar vad länge jag sov idag jag vaknade vid tolv :O
Men de behövde ja nog för jag sov inte så länge dagen före de.
Vad ska man hitta på idag då?
Jag får typ lite panik av att bara sitta hemma och veta att sommaren bara springer iväg, jag vill hitta på något varje dag känns de som.
Jag vill åka till andra städer och titta lite och göra kul saker inte bara sitta här i Borås.
Vi hade ju tänkt att åka till Fbg under midsommar men jag funderar på att fråga Julia och Linda om dom kan tänka sig att åka någon annan stans känns lite tråkigt att åka til Fbg nu när man varit där så mycket.
De e nog dax för oss att bli kända i någon annan stad nu som Linda säger
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0