Tandis rensad!!


Tumme upp!!


Tandis rensad haha usha vad jag känner mig äcklig nu över läppen känns som den e fyrdubblad och de känns som tanden sticker ut ur munnen.
Nu har dom iallafall rensat bort all skit, döda nerver mm.
Tanden har fortfarande samma fula färg men ja fick en ny tid så då ska dom bleka den isåfall för nu måste den läka riktigt.
Så de blir till att gå med min färgade tand ett tag till, men de e vell inte helavärlden de kunde varit värre :)
Haha jag börja nästan skratta när jag låg där hos tandläkaren dom satte på nått fult för munnen så jag såg ut som någon i en skräck film.
Bara den mörka tanden stack fram, och för att jag skulle få luft va dom tvungna att sätta nått för näsa så ja ja låg där med en utstickande röd/grå tand plast runt hela munnen och gris näsa haha jag skulle velat ha ett kort på de:)
Nu slutar mamma snart då ska vi till knalleland och titta om skinnjackan finns där för den fanns inte kvar i stan :(
Ne nu får de ta och bli Törebodafestivalen då fan!! eller vad säger du Julia :D
Nu ska jag sätta mig och läsa lite i Carolinas bok tills mamma slutar.
Jag älskar verkligen hennes bok undra hur många gånger de kommer bli att jag läser den i mitt liv :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0