Tisdag nästan Torsdag.






Två dagar på H&m har gått och jag är helt slut för ja har gått upp allt för tidigt två dagar och ska även göra det i två dagar till.
Imon är det onsdag och då är det bara onsdagen kvar innan vi åker :D
Idag va jag och Julia och handlade tält och lite annat.
Fan vad kul det ska bli alltså vi åker på tors efter jag slutat jobba vid tre.
När vi kommer ner ska vi slå upp tältet sen blir de till att titta på band och dricka gott och natruligtvis hoppas på att vi träffar trevligt folk :D
Jag är inte så bra ¨på att ladda upp bloggen flera gånger per dag nu men ja försöker göra det åtminstonde en gång per dag :)
Jaja nu ska ja slappa det behövs efter att ha stått upp och jobbat heladagen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0