Tjockis?






Ojoj vad klockan gick nu är den ett och jag ska lägga mig och läsa tänkte jag eftersom jag inte alls är trött än.
Imon så ska jag ha vattengympa med Linda ska även cyckla lite på dagen tänkte jag jag mår verkligen dåligt av att se hur min kropp ser ut nu :S
Men ändå vill jag inte sluta att äta alla goda saker som gör att min kropp ser ut såhär.
Hur kul kan de va att ine äta sånnt man verkligen tycker är gott och att bara äta ett salladsblad till middag den kuren passar inte mig de vet alla som känner mig, jag älskar mat.
Så mitt mål är att ja kanske kan tänka lite på att inte äta lika mycket godsaker och röra mig lite mera ska försöka börja med de och se hur länge det håller i sig :P
Ne nu ska jag läsa tjaoo...

Kommentarer
Postat av: Liiiime

Du är inte tjock nånstans, hur perfekt som helst! woohiiooo inse de.

2009-06-10 @ 19:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0