Torpa.






Idag har jag inte gjort så mycket satt och vänta på Anna ett jävla tag skulle åkt med henne till hennes häst som jag inte sett än men hon skulle laga deras bil så de blev aldrig av.
Så efter ett tag så åkte jag och Malin till torpa där de visade sig att de va bal så de gick inte komma fram och de gick inte vända runt och åka därifrån så där stog vi typ i kö i en halvtimmma till en bal vi inte ens skulle titta på, Är detta min vanliga tur? Svar: Japp.
Sen var vi där lite vänta på att allt folket skulle åka så vi fick fri väg hem och de fick vi tillslut.
Så nu är jag äntligen hemma igen :)
Ja känner mig verkligen off nu så nu orkar ja inte skriva mera!!
Och ANNA vi vill att d ska hänga med så de så!!! :D



Svart tand och osminkad mumma ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0