Tummen upp!





Ja då va det Töreboda nästa helg :D Nu måste vi verkligen hitta ett tält.
Så som det ser ut nu blir de nog bara jag och Julia, Anna ville inte med.
FAAAan vad kul de ska bli woohhooo kommer nog få sova en stor del av vägen ner för ja kommmer vara helt slut sen min arbetsvecka,
Nu är även Gran Canaria resan bokad och klar du behövs bara pengarna fås ihop.
Jag och Linda får åka till Gekås före och handla massa nudlar som vi får leva på. det är vell ett bra tillfälle för mig också att äta lite mindre så ja kan gå ner några kilon :D
Ne nu ska jag och Malin ut och gå i den fin fina vädret gå av lite fett det kan behövas jag blev verkligen deppig när jag såg mig själv på korten med bikin, inte lika farligt när jag ligger ner därför fick de kortet vara med på bloggen.
Nu är det dax att ta tag i detta Hanna!
Jaja tjaooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0