en kväll på stan


Snygg stämpel jag fick sist jag och Linda va i Fbg :P Betald står de...


Alltså de va nog inte bra att vräka i sig så mycket mat och glass som ja gjorde nu mår jag bara illa.

Jag gick till Linda vid fem tiden och satt hos henne lite titta lite kort, valde ut hundra kort hon ska framkalla och sätta upp på väggen tittade även på när hon var så duktig att skruva upp en hylla.. YOU GO GIRL!! ;)
Sen kom vi på att vi var väldigt sugna på glassbuffe från Jensen`s när vi såg ett kort på Lindas data från när vi åt där sist.
Så vi klädde på oss ytterkläderna och vandrade ner dit och åt hamburagare och sen gratis glassbuffe eftersom vi hade fri plåtar för de som vi fått förra gången vi åt där.
Gud jag åt upp all mat och sen glassen gick jag och Linda och hämta två omgångar nu är jag så mätt att de känns som jag ska spy vilken sekund som hellst usha!
Vi kännde oss helt uppsvällda också magarna stack ut och min gör de ännu.
Efter Jensens gick vi förbi Oldberg och hämta min möteley crue bok som han hade lånat.
Sen träffa vi på den nya statyn i stan på torget den va inte allt för vacker tyckte vi inte tills vi upptäckte att den hade en längre tå än stortån precis som Linda så de blev nu våran favorit staty ;) 
Nu ska jag nog snart sova för jag är väldigt väldigt trött.
Jag får gå ut och gå imon eller cyckla så jag rör på mig lite de kan behövas.
Har planerat in vattengympa på onsdag de blir kul :)
Natti natti alla ni som läser.


Här har vi försökt ta kort genom en ruta på våra uppsvällda magar.


Statyn baifrån.

Linda posar som sin syster ;)

Jag står och funderar på om jag och hon har lika stor rumpa hum...

Rumpa fan jag sa de igen rumpa rumpa rumpa!!


Och där har vi tån tumme upp för detta tyckte Linda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0