Minnen

MINNEN!!




Hitta denna bilden på Facebook som Malin hade lagt upp rolig tid de där när man va liten :)





Kul minne från Liseberg riktig mysig dag var det :) Hoppas på ännu bättre dagar i Töreboda längtar som bara den nu!
Jag och Julia på en festival alla vet vel hur detta kommer sluta ;)





Va i Falkenberg över helgen en riktig kanon helg förutom den lilla olyckan..



Ja och Julia i Sthlm va riktigt kul hoppas vi gör om det nu i sommar?




Ja och Uno kämpa i värman Uno kämpa för att dra upp huvvet och springa fort när de är hinder och Hanna käpar med att få uno och gå bra och kunna stanna :P
Men det sluta alltid med att man fick massa moröter och jag älska han ännu lite mer.



Saknade ihjäl mig efter Uno på våran intensiv kurs i Fbg efter bara två dagar.
Julia bara skratta åt mig och tyckte att ja va mongo att ja saknade han redan.
Jag fick då detta kortet av mamma och pappa och höll på att börja lipa för ja sakna han så jäkla mycket.
Hur tror ni det känns nu då? :S



Ja och Julia myste i parken det är så ja alltid vill ha det hitta på massa mysiga saker med mina bästa vänner.



Alla Flickor va ute tillsammans :D


Jag och Julia på Våra källs besök på Mc donalds när vi inte orka gå ut och slänga skräpet så Julia körde ända fram till papperskorgen så ja fick slänga sakerna ut genom rutan haha.



Hej hej hissen jag och Linda roade oss i Jerrys hiss.




Jag och Julia va i Fbg på intensivkurs i två veckor.
Här skulle vi åka hem och va väldigt nervösa hur det skulle gå på uppkörningen men det gick ju bra.:)




Massa minnen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0