Bilder



Ja åt Ben and Jerry glass i lisseberg för första gången de va riktigt gott :)


Tess skicka lite bilder från lisseberg till mig igår så tänkte lägga upp dom här så alla har lite kul att titta på ;)
Det regnar idag också usha men jag känner faktikst för att typ ta på mig massa regnkläder och rida ut i regnet men de kan ja ju inte för ja har bestämt att inte rida någon annan häst än Uno och även om ja skulle de har jag ingen häst att rida.
Så de blir vell att sitta inne i ett hus istället och titta på regnet istället.


Jag tar en svängom med min häst.


Jag och Linda rider i full galopp haha..


Linda kör Harley :D

På kvällen titta vi Emd.


Efter Emd va de dax att åka hem och nana:) även om vi blev väldigt party sugna och skulle gått ut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0