På besök.



Julia och lillahästen,Lillahästen biter precis i Julias tå på detta kortet sen springer hon iväg i full fart.
Busig Lillahästen haha.

Nu är jag hem kommen från Lotta.
De va skönt att va där igen men jädra massa djur hon fått dit sedan jag var där sist.
Nu laddar jag upp lite bilder jag tog :D


Jag träffa på Bobbis i sadelkammaren guud vad jag saknat han, han är verkligen världens goaste katt.
Tänk vad många kalla kvällar han hållt mig sällskap när jag väntat på att mamma skulle hämta mig.


Det hade kommit en liten kanin som hetter tofflan söt va den :D


Utedasset vart klart och det var verkligen hur fint som hellst.


Julia passade på att pröva toan ;)


Inne i utedasset.


Och så va de två getter på besök men dom åkte hem idag innan vi åkte för dom hade redan bott hos Lotta i två veckor nu.
Den ena hette Nisse och han hade damp, så fort man klappa han och umgicks med han gick det bra men så fort man lämmnde han så blev han skit sur och tog sats och stånga en.
Jag och Julia belv livrädda för han Julias kommenter var " shit alltså dom är ju skit farliga getter" så såg hon livrädd ut när hon sa det haha.
Men den jag klappar på bilden heter Greta och var en riktigt trevlig get.
Mysigt att vara hos Lotta igen ja kommer nog spendera mer tid där nu när Julias häst chester flyttar upp igen :)

Kommentarer
Postat av: Mallan

Ahhh akta så hon / han inte stångar dig i röva :P hahah

2009-06-19 @ 15:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0