BULLE!



Jag och min bulle.

Nu gick det äntligen att skriva här jag har skrivit tre långa blogg inlägg och inget funkade innan att lägga in, ja blev as sur och slutade pröva mer :P
Men nu gick det.
Jag fick ett fint kort av Linda idag det är de som är på bilden här nedanför jag tänte att jag sätter in bilden igen så alla fattar :P
Det är ett bullevykort som det står allt fraser vi brukar köra på.
Väldigt kul jag blir glad av att titta på det därför har jag nu häng upp det på väggen.

Snart ska jag åka och sola lite behöver bli lite brun nu så man känner sig lite fräshare och inte ser allt för blek ut jämte Linda som är väldigt väldigt över brun nu! Jag vill också!
Imon ska jag till arbetsförmedlingen på dagen och sen får vi se vad som händer.


Pröva och läsa allt om ni kan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0