Första doppet?






Sådär nu har jag precis varit hos tandläkaren och lämnat in försäkrings papper han måste skriva på jag, fick även en ny tid så han kan titta på min mörka tand ja vill inte ha den mörk den e ful :O
Snart ska jag och Linda åka och bada och sola också de ska bli gott fy fasen vad varmt de e idag ja tror de börjar bli sommar äntligen :D
Funderar på om de kanske blir första doppet detta året idag men de e så jävla kallt i vattnet får vell se om ja vågar :P
Imon blir de lisseberg och titta Emd de ska bli riktigt kul detta, har sett fram emot de ett tag nu de e la dax att vi får titta på lite heeta killar nu haha ;)
Jag såg precis den nya trailern på den nya twilight filmen fan va bra den verkar.
http://www.youtube.com/watch?v=Ail9k_83LZg
Grr va het han jacob va där nu när han hade klippt av sitt långa hår mumma!!


Grrr vart hittar dom alla heetingar;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0