Mår piss..


Ja och Tess i parken..
Landvetter över tomt?

Usha vad jag mår illa nu fy fy inte alls gott.
Har varit och badat en massa de va as gott, bada är bra mot bakfylla :)
Igår va vi i gbg de va kul men ja gjorde åt allt för mycket pengar har inte ens vågat titta hur mycket pengar ja har kvar nu :S
Min lilla resa hem blev hur lååång som hellst ja fick åka taxi från Erik, Linda vägra gå och hon ville inte med sa hon så ja åkte hem själv orka inte vara kvar där ville bara med den bussen som gick klockan fem så jag kunde sova i min egen säng.
Men som sagt jag fick ta taxi från Erik då de va en konstig taxi kille som körde haha han tykte ja lukta så gott så han ville krama mig heltin hel skumm va han tillslut när han kört mig till centralen och ja lyckats ta mig ur bilen hade bussen redan gått.Så jag tänkte att om ja tar en buss till land vetter så kanske de går mer bussar hem därifrån. så jag åkte dit och vänta där  i två timmar de va mysigt jag ville bara åka iväg ta först bästa flyg hade inte varit helt fel.
När jag sitter där och väntar kommer det fram en engelsman som börjar prata så jag fick träna lite engelska han fråga om han skulle köra hem mig men de känndes inte allt för säkert så de tacka jag nej till.
Sen kom äntligen bussen som gick hem och ja åkte hem så jag va hemma åtta i morse och nu har ja sovit i tre timmar.
Dax att ta en liten naning kanske?
Ska ju nämligen upp vid fem imon för jag börjar jobba sex..
Jaja nu ska ja äta sen ska ja nana..


Ja på landvetter haha.

ja och Linda i parken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0