Boråstorpet..






Nu har vi varit på en liten tripp till Boråstorpet och sen köpt glass, ja åt den nya magnum as god va den.
Sen åkte vi förbi i stan och där va de bal de åkte massa fina bilar runt runt med massa fint folk i åååå ja vill också gå på bal igen nu nu nu!! Jag blir lite deppig när de e för de e så tråkigt att de e över för mig att jag redan haft min bal :( jag vill ha de igen.
Jaja nu är Linda och tränar sen ska vi åka ut och åka lite bil titta lite i stan om de e nåttt bal folk ute så man kan drömma sig bort lite.
Imon blir de iallafall Falkenberg :D :D :D woho.. Men denna gången blir de lite lugnare ingen spräckt läpp och utslagna tänder tack!


Hej hej underbart vilken fin värld vi har ;)

Av träd gör man papper de lärde ja mig i skolan.


Ser jag ut som barnen i bullerbyn nu pappa?


Nemen titta en liten vattenloppa så söt ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ingen vattenloppa det är din

Spegelbild :-)

2009-05-29 @ 19:39:35
Postat av: Pappi

2009-05-29 @ 19:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0