En dag kvar till Fbg. Skulle inte vara helt fel att bli frisk över en natt nu!!





idag e de torsdag alltså en dag kvar tills de bär av till falkenberg :D
Imon åker jag, Julia och Linda till Falkenberg över helgen Bubblan får bära oss dit, Julias lilla bil;).
Idag har ja försökt friskna till lite känner mig inte bra alls än men ja vill verkligen till Fbg så ja blir bara att åka dit se hur mycket kroppen orkar med.
Det känns jobbigt för så fort ja står upp blir jag väldigt yr och ibland känns de som ja ska svimma.
Det är inte bara nu de känns så utan de har kännts så innan ja va sjuk också.. hum de e nått skummt!
Ja Ja i helgen ska de bli mysigt imon ska vi grilla och dricka lite vin sen på lördag blir de party woho hoppas de finns några heta killar i fbg :D
Haha jag kom och tänka på de häromdagen när jag satt i kassan och jobbade blev ja kallad tanten känns ju lite sådär att bli kallad tant vi 19 års ålder vad blir ja då kallad när ja fyller 60? hjälp:O
Ja hitta lite roliga bilder på min systers data som ja tänkte lägga upp eftersom Linda är väldigt väldigt seg på att skicka bilderna sen helgen, och helgen innan det.
over and out!!


Haha Teddy äter upp dom sista brödsmulorna.


Julia är på G i mitt kök haha :P

Kommentarer
Postat av: De du ;)

Nej men du dödar ju lille Teddy i den där påsen har du inte lärt honom att inte leka med påsar? Har hört talas om att han är väldigt glupsk av sig, rycker i galler med tänderna och går in i kylen om man glömmer stänga den. Wiowi säger jag bara ;)

2009-05-14 @ 20:03:25
Postat av: Anonym

Haha ne han gillar att leka med påsar för han backar bara ur dom när han e klar med dom ;) om ja känner dig rätt va de du som döda en fisk så den blev helt torr ;) wio wio så dutte pojke e du inte :P

2009-05-14 @ 21:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0