En dag kvar ! :)




Alltså ja känner verkligen att ja har blivit en jävla svin :O
Detta e inte bra hur fan tänker ja? tänker ja ens? alltså ja har så jävla dåligt samvete för detta!
Men ja fick igen hoppas de kan trösta dig lite när du tänker på viket svin ja e :(
Ojoj detta inlägget börjar inte bra men vi får hoppas de slutar bättre :P
Idag har ja tittat lite film och inte gjort så mycket mera än så länge.
Tänkte snart gå ut och gå (i skogen så ingen ser mig).
Sen måste jag åka förbi Lotta en sväng också och hämta mitt regntäcke som Anna ska ha.
Jag har så jävla ont i huvudet också tror ja slog i de också rätt rejälv när ja vurpa de spränger i hela huvudet heltiden :S aj aj.
Imon ska ja laga tänderna :D hoppas dom blir fina för innan vurpan va dom inte allt för fina heller men hundra gånger bättre än va dom e nu!
Läppen däremot ser ut som den har dött inte nice, och den ska ja behöva jobba med på fredag och skrämma iväg alla kunder :P
Ja vill bara shoppa nu, känner att ja vill shoppa massa fina klänningar och sola mig brun och festa festa festa :D
Men denna helgen blir de en vit inne helg kul? svart nej men Julia och Linda får göra den kul helt enkelt :D
Ne nu ska ja ut och gå tjaooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0