Film till natt visa :)





Jaha nu verkar de inte längre som någon vill ut i helgen.
Jag ska iallfall ut så e de bara jag är ledig och då ska ja ut och träffa folk!
Hoppas jag får de kul ändå ;)
Jag är inte alls trött nu men jag har så jävla tråkigt.
Vill ha någon bra film att titta på innan jag nanar men har sett alla vi har ju.
Ja vill se bröllopsduellen den har ju kommit ut på dvd får ta och hyra den någon dag nu snart.
Ne nu har jag så tråkigt så jag ska lägga mig och titta på Starsky and Hutch den e rolig men jag har sett den ett antal gånger innan, Men de va den enda som läg nära och bra :P
Imon blir de klippning ska bara klippa topparna men de blir nog rätt mycket eftersom jag har så sletana toppar :S
Har fortfarande inte bestämmt om ja vill ha klänningen eller inte, snälla kan inte hjälpa mig att bestämma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0