Fredag!!





Idag har ja varit ledig de va skönt försökte sova länge men de gick vell sådär kan man vell säga :P vakna av att mamma börja dammsuga..
Så efter ett tag gick ja upp åkte och sola sen va ja och mamma med mormor och handla lite.
Efter det så åkte vi till knalleland och ja hitta en bikini :D äntligen en rosa fin från H&m.
Men ska dock bara våga ha på mig den också så som ja ser ut nu i kroppen e de inget att se fram emot direk.
Ja äter massa onyttigt helatiden och de känns inte som ja har så mycket lust att gå ut och gå i detta vädret nu heller vi får ta och hoppas att de blir fint väder imon så kan ja gå då och inte känna mig såhär dålig av att inte röra på mig.
Sen när Linda har slutat ska hon komma hit och färga min utväxt de kan verkligen behövas nu alltså..
Så imon e ja blondie igen ;)
Imon blir de till att fira mormor också på Oliven och då blir de Hanna som får ställa upp och köra, men klockan sex slutar ja som taxi för då ska ja börja festa själv så de så :) Ne vad ska man hitta på nu då? finns inget kul att göra alls :S får vell ta och titta en film och vänta på att Linda ska sluta.
Tjaaooo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0