Gekås..


Mitt nya örngott :D


Idag va jag och familjen på en lite snabb tur till Falkenberg, märks de att ja älskar Falkenberg? nej då ;)
Vi passa på att åka förbi Gekås när vi ändå va där så de blev inhandlat ett örngott,halsband,kam,body butter,leggins,spännen och strupbralls.
Lite smått och gott :P
Sen åkte vi och titta på den stugan mamma,pappa och malin ska ha i sommar också den va mysig, vi va även lite på stranden fika lite.
Sen åkte vi hem eller ja mamma och pappa åkte hem ja och Malin åkte till Lotta och va där lite.
Och nu är ja hemma igen med en jävla huvudvärk hur ska detta gå att jobba i nio timmar imon :O
Alltså jag förstår mig inte på endel folk nu när ja va ute fan va endel stirra ok att man kanske tittar till en gång och undrar va fan de e ja har på läppen men endel följde mig typ med blicken och släppte den inte.
Jag tycker verkligen synd om sånna som kankse har sånna här skador som inte läker och alltid får se ut såhär.
Va fan folket tänk er för personen ni stirrar på kankse redan känner sig ful som den e sluta upp!
Ja ja nu tror ja ska ut och gå en sväng tjaooo!


Och ett spänne och halsband :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0