Hej Hej! Har du pengarna och kvittot där!




Nu va arbetsdagen slut den va låååång idag ja va så trött känndes som ja skulle sommna över kassan :O
Och ja fundera lite om hur många gånger ja igentligen säger Hej, Tack, och har du pengarna och kvittot där, varje dag undra hur många de skulle bli om man räkna? väldigt många kan ja tänka mig.
Men nu e ja ledig i två dagar vet inte vad ja ska göra på dessa dagar men imon ska ja sova lite längre sen sola och gå ut och gå om de inte ösregnar.
Och på lördag ska vi fira mormor genom att äta på oliven, Marcus fyller också år på sön hoppas han får en kanonkul dag.
Hoppas också julia har tid att vara med mig någon dag nu snart :)
De blev ingen utgång idag orka inte allt hade blivit så sent eftersom ja sluta sju.
Men vi tar igen de på lördag eller va säger du Julia? FULLFART(Y)?
Dock ska ja jobba söndag känner att ja inte kommer må allt för bra då men va fan man lever ju bara en gång och ja ska ju bara jobba i tre timmar :)
Ja titta på Twilight igår igen den e riktigt bra.
Guud va ja vill åka till värmen nu och sola och bada nu nu nu!!
Ne nu ska ja slappa titta tv och bara ta de lungt för min kropp e helt slut nu.
Tjaooo ha de prima..


Jag och Linda i Turkiet förra sommaren :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0