Hemma.




Nu va man hemma från sin lilla helg tripp till Falkenberg och vet ni vad, båda tänderna sitter kvar :D
Gud va kul ja haft två riktiga kanon dagar.
I lördags så va vi vid stranden när vi kom ner sen åt vi lite och fixa oss sen va de utgång vi prata med allt som rörde sig känndes de som ´haha har ganska många nya nr i mobilen nu de e ju alltid bra.
En lyckad kväll fast vi inte kom ända hem med taxin ja och Linda hade bara hundra kr så vi kom en bit va la bara de att de va en mil kvar till campingen men som tur va hade ja tvingat Linda att skriva sitt nr på ett kvitto i baren till bartendern, och som en räddare i nöden skicka han ett sms och skrev att han kunde hämta oss de va bra tajming.
Så vi va hemma vid sex halv sju då vi somna direkt Linda sommna med väskan på haha.
Vi sov ca två timmar sen va de dax att hoppa upp och göra tårta och gå på konfirmation.
Så träffa ja Lindas släkt och åt massa gott :) en väldigt trevlig släkt hade hon.
Just fan ja skrev fel på de andra inlägget de va inte Lindas farmor vi hämta de va mormor.
Vi har hunnit med massa sjuka saker vi kom på att jag ska skaffa ett husdjur en manet som heter Magnus.
Han ska kallas för Mm= Magnus Manet :)
Och så har vi en väldigt fin film också haha jag sitter på toa på krogen så säger ja ne Linda ja måste kissa så säger Linda: Jaha ok jag funderar på att´gå och spy så länge. jag tycker inte de är något konstigt med de så jag säger bara jaja men gör du de. haha ja så kan de gå.
Ne nu har jag skrivit allt för mycket.
Vi har tagit massa bilder så de blir att ladda upp dom när ja fått dom av Linda, Ne nu ska ja sova de kanske e dax jag är helt flummig har ju bara sovit två timmar ändå tjaoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0