Jobba igen blir ja rik nu? ;)



Jag och Julia på Tonic vi håller ihop i ur och skur :D



Dax att jobba igen och de regnar mer idag, igår hade ja tur för när ja gick regna de inte :)
Men idag öser de ner men som tur e har ja världens bästa kompis i alla väder min lille bulle sjussar mig (Y)
Jobbar till fem idag sen blir de nog sooooolllaa är så jävla blek nu så ja skämms :O
Ja vill ha alla nya Gossip girl också som ja kan sitta och titta på när de regnar!
Imon är de också jobb igen men den långa dagen efter de blir de party! :D
Over and out!

Kommentarer
Postat av: Julia

klart man ställer upp :D och du är inte blek! haha, men jag vill också sola!

2009-05-06 @ 16:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0