Idag e de dax!





När jag vakna idag hade ja fått tre sms känner mig riktigt poppis haha ;)
Igår planera vi Annas födelsedag lite de blir så att vi åker till gbg äter lite gott dricker lite sen tittar Emd :)
Blir nog en väldigt bra dag de tror ja riktigt mys med flickorna.
Idag ska jag äntlign fixa mina tänder wio wi.
De skulle inte vara helt fel om man kunde byta ut läppen också, den hade spruckit upp inatt så nu gör den ont igen och har börjat blöda.
undra just när den kommer vara helt återställd de kommer nog ta ett tag tyvär :(
Bara den e fin fin när vi ska till gbg ja kan ju ine åka dit med paj läpp :P de e ju inte de lättaste att dölja precis.
Ne om man skulle ta och sörpla i sig lite kräm eller nyponsoppa.
Jag är så jävla sugen på fika de ska ja äta direkt när ja kan äta igen :D
försökte även fixa till min blogg lite igårkväll de gick inget vidare.
ne nu ska ja titta tv och äta lite tjaoo..


Så söta ja blev glad av denna bilden :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0