Nytt :D

Nu har jag varit iväg en stund :)
I morse titta ja på filmen ja skulle sett i går kväll blev aldrig att ja titta på den då orkade inte de :P
Sen när den va klar va de bara till att promenixa ner till Bond för att klippa sig, jag klippte bara topparna så nu e dom fräsha igen :)
Efter de mötte jag upp Lime i stan så titta vi lite där ja pröva den där röda klänningen jag såg i knalleland igår också.
Den va fin men den va lite stor runt brösten så den skulle nog rammlat av om jag hoppa lite och naturligt vis fanns de inte mindres storlekar bara större :S men de kanske va bra de för så mycket pengar har ja inte att ja kan köpa två klänningar nu ;)
Sen efter stan åkte vi till knalleland där åt vi Mcflurry maräng de va riktigt gott mumma de måste alla pröva som inte gjort de än :D
Helt självklart hitta jag ett par skor också som jag verkligen va tvungen att köpa för dom va riktigt heeta.
Jag måste verkligen köpa skor när jag har pengar de e de bästa ja vet för dom passar alltid bra :) ska nog införskaffa en sån sak som man kan hänga alla skor på väggen i för mina skor får inte längre plats på sin hylla oj då ;).
Jaja nu har jag lite nya saker en ny klänning, nya skor och nytt hår och nya tänder som dör ;)
Ne nu ska jag ut och gå hej hej..


Dom nya skorna :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0