Prick man ska titta upp?

 



Ja ett under har hänt ja har inte haft på min data på två dagar och Julia börja direkt smsa mig och fråga om de hänt nått haha.
Ja de e ju bara att konstatera att om någon smsar en och frågar om de har hänt nått så fort man inte varit inne på datan så är man väldigt data beroende annars :P yes Hanna inse fakta ;)
Dom två dagarna har ja legat hemma och försökt friskna till så ja ska kunna åka till fbg med Linda och Julia i helgen.
Igår va ja hos läkaren också och skulle titta upp min prick men de ja fick till svar va " Eh skit i de blir de värre får du komma tillbaka ja vet inte riktigt va de är." de känndes inte så mycket bättre efter den kommentaren.
Det är ju så viktigt nu att man ska titta upp varenda prick som ser konstig ut men när man väl gör de så tittar dom inte ens på den.
Den e ju ändå konstig den har blivit större och gått från vit till illröd och i helgen börja den blöda bara sådär :S
Jaja får la vänta och se om de blir värre då.
Igår va ja med Julia också vi va först vid borådtorpet prat lite och titta på ankorna haha som höll på att flyga på oss:P
Sen på kvällen titta vi på när Sverige gick vidare :D wohoo men vilka bidrag de finns de känns ju som dom e ett skämmt haha.
Jag tänkte bara om dessa va dom bästa som vann hur va då dom andra nummrena som sökte :O haha ja tror inte ens ja vill veta de.
Ja och Julia titta även Emd`s nya vidoe den va bra man kan ju inte säga att dom killarna e fula direkt ;)
tjaaaoooo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0