Sjuk IGEN!




Igår va de party vi va lite hemma hos mig först jag Julia Linda och Malin satt och prata lite.
Sen gick vi till Lindwall där va vi inte så länge vi åkte istället till någon mattias kännde och va där sen blev de X&Y.
Julia kom inte så långt hon kom bara till förfesterna och linda höll på att decka på krogen så hon gick hem men ja träffa Frida så ja va med henne lite sen åkte ja hem.
Helt ok kväll tycker ja :)
Idag jobba ja också va lite snurrig i huvudet kännde ja men de gick, allt går bara man vill ;)
Men ja hann aldrig bli frisk från förkyldningen sen sthlm och nu mår ja piss har as ont i halsen och snorig och jävlig :S
Imon ska ja till läkaren också titta upp min prick ja fått och se så de inte e nått farligt ..
Ne fan va trött ja e om man skulle sova lite.
Bilder från helgen och förrahelgen kommer snart när linda har lagt in dom på datan.



Tjaooo 

Kommentarer
Postat av: Anonym

;)

2009-05-11 @ 09:20:23
Postat av: Anonym

Haha ja de va en rolig kväll ändå..ja får komma föri och hämta kameran nån dag så ska jag lägga in dom :D längtar redan till nästa helg!

2009-05-11 @ 14:30:45
Postat av: Malle

Haha dendär malin asså hon mådde ju så bra :D haha NAAT

2009-05-12 @ 21:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0