Sjuk Kväll!! Men den bästa på väldigt länge :D


Jag skelar och gör en snygging min och Anniz kramas med lille vovven :D


På Lördagen jobbade ja till fem sen va de full fart (tumme upp!) hem och börja fixa sig:)  (Y)
Ja va faktiskt riktigt snabb e stolt över mig själv ;) de blev min rosa klänning och pumps och rakt hår.
Sen va ja, Julia och Anna ute i Julias trädgård en stund drack lite. Titta klipp :D http://www.youtube.com/watch?v=_LA38MkqF4U Sen kom Tess och Linda och vi gick vidare till Erik och förfesta sen blev de x&Y.
Efter x&y fick Julia för sig att hon skulle hem och byta skor ja wiber och ramin trodde vi skulle hem till henne och vara där lite men direkt när vi kommit innanför dörren sa hon så nu går vi nu har ja andra skor.:O
Inte kul vi hade gått dit känndes som vi gått i all evighet och nu skulle vi gå tillbaka till stan IGEN!
Men de gick och vi hade kul på vägen :)
Ramin va bara tvungen att dra ett stor jävla hål i mina strumbyxor också de va inte snyggt!
Sen blev de hem och nana hos Jerry.
Väldigt kul kväll faktiskt så kul har ja inte haft på länge tack vänner för ni finns alltid lika kul att vara med er <3

  
Här va mina fina strumbyxor efter Ramin hade haft kul och dragit sönder dom bara för att han ville.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0