Sommarpartykväll;)





Igår gick jag och Linda ut vi va och förfesta hos Andersson det var jag,Linda,Andersson och Ramin sen kom Daniel och Andreas också trevligt trevligt att träffa mina gammla dagis och skol kompisar va ett tag sen ja såg dom senast.
Sen åkte vi till X&Y där de va sommar tema alla fick en blomkrans i plast runt halsen när man kom in och så hade dom ställt in massa bast parasoller de va kul nu känns de som sommaren är påväg :D
Väldigt kul kväll tycker ja, jag träffa även min kusin på X&y :D
Nu har jag varit i Alingsås bakis och jävlig ;) köpte inget där idag de va la bra de för nu har ja redan gjort åt allt för mycket pengar.
Imon ska ja nog åka med Linda till Falkenberg, hennes familj är där nere så vi ska bo där en natt och sen gå på konfirmation på söndagen hos hennes mosters barn :)
De ska ju bli jätte varmt på söndag också så då e de bara att passa på att sola.
Ne nu ska ja ut i de fina vädret tjaoo!



Haha någon trivs ;)

Kommentarer
Postat av: andersson

Rolig kväll :)

2009-06-03 @ 16:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0