Tänderna får vänta tills Ons!




Jag sov faktiskt ganska bra inatt konstigt nog läppen hade inte spruckit upp mer än den redan va innan eller a den kan nog inte spricka mer iochförsig ;)
Ja va hos tandläkaren idag också han sa att de va ganska lätt att fixa till dom men ja va tvungen att hålla koll på dom så dom inte ändra färg till svarta :O
Kul och ha två svarta frammtänder sen då :O! Nej tack de hoppar ja gärna över.
Men eftersom min läpp va så sprucken så ville han att ja skulle vänta med till ons och laga tänderna så nu går ja här med mina fin fina tänder och väntar.
Jag kan ju inte visa mig ute såhär usha, eller a ja måste åka till apoteket och hämta ut min penicillin för min bihåleinflammation också fan vad ja känner mig som en riktigt sjukling undra när ja får vara riktigt frisk :S hum..
Idag blir de till att ta de lungt låta läppen läka, jag skulle behöva nått att tvätta läppen med för den e inte fräsh..
jaja får vell sitta vid datan idag och titta tv de e ganska skönt också efter en vild helg ;)
Och Julia ja tror fortfarande att karma pråverkade detta.. What comes around goes around.. skyll dig själv Hanna! ;)
Tjaoooo!


Kommentarer
Postat av: Julia

haha! du och din karma!!!! :P

2009-05-18 @ 12:13:47
Postat av: Anonym

De karma ja lovar !! de e inte synd om mig ja fick bara igen så de så!!

2009-05-18 @ 18:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0