Tralala vad gör man när man inte kan visa sig ute?





Jag måste erkänna att jag har väldigt väldigt tråkigt av att sitta inne och vara odjuret!
Vad kan man göra mer än att sitta vid datan och titta tv lixom inte mycket mer..:S
Men så fort ja går ut skämms ja som fan och måste gå och hålla för munnen och alla tittar så konstigt, idag hos läkaren tror ja jag skrämmde en unge.
Ne vad ska man hitta på imon då? får vell gå ut och gå i skogen eller nått där ingen ser mig.
Jag skulle igentligen jobbat på ons också men de kan ja inte göra eftersom ja ska till tandis då men ja ska jobba på fredag så alla som handlar på eko får inte vara rädda för blod ;)
jaja nu ska ja snart titta vänner..
over and out!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0