Utslagna tänder...




Då va man hemma från falkenberg de va tre roliga dagar :)
I fredags grilla vi hamburgare och drack, Linda blev lite för full och spydde i sängen haha sånnt händer äevn den bästa gumman ;)
Sen i går då lördagen den va lite mer fartfylld så att säga :P
Ja Julia och Linda börja förfesta sen kom Jerry,Wiik och David också och vi förfesta lite till sen blev de krogen efter krogen fick ja för mig att ja verkligen ville gå till stranden.
Så de bar av mot stranden för mig Julia,Wiik,Jerry och David, Linda sov hos en kille så hon va inte med oss dpå stranden.
Vi va på stranden lite sen när vi skulle gå hem igen så höll David i mig och vi tappa balansen och rammlade David tog emot sig med händerna när han rammla men de gjorde inte jag eftersom ja hade händerna bakom ryggen rammla ja handlös rakt ner i asfalten med anisktet.
Sen blev de bara för mig och Julia att åka till sjukhuset där ja fick tejpa läppen, båda mina frammtänder är halva eftersom dom flög rakt ner i marken.
Så imon ska ja gå till tandläkaren och hoppas att dom kan fixa dom för just nu ser jag förjävlig ut!
Men ja hade ändå en väldigt väldigt kul kväll förutom fallet då :P
De belv karatefylla, utslagna tänder och en tejpad läpp och väldigt kul med vännerna <3
Ne nu vill ja att de ska bli måndag så dom kan fixa mina tänder så ja kan visa mig ute bland folk :P
Linda tyckte att ja kunde vara med i Twilight nu för ja har vampyr tänder fram usha!!
Men nu har ja till och med en ide bricka för hallandsläns sjukhus de ni ;)
Over and out!! 

Här ligger ja :P lite lagom borta här..


fina tänder ;) och hål i läppen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0