vill ha!



Haha först måste ja lägga in ett roligt klipp från Mia och Klara http://www.youtube.com/watch?v=jC_q1idm7yQ titta på de de e så vi singel flickor gör på morgonen i början av klippet haha ;)
Nu har jag suttit och tittat lite avsnitt från The hills trodde inte de hade kommit några nya men de va visst massa nya :D
Jag vill verkligen kunna få så fint hår som hedi älskar verkligen hennes hår hur lockar man de så de blr så någon som vet och vill ge mig tips?
Känner de att håret e så tråkigt när de alltid e samma samma samma men hennes e verkligen jätte fint.
Är ju säkert någon bra frisör som fixar det helatiden men frågan är ju hur med locktång eller spolar?
Jaja nu kanske man skulle ta och sova lite så man orkar städa imon :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är väl självklart att hon har någon fint betald frisör som sköter allt sådant åt henne. Aldrig att de fixar något själva.

2009-05-28 @ 17:55:10
Postat av: Julia

spolar :D

2009-05-28 @ 20:13:13
Postat av: Hanna

jaaa jag får pröva spolar :D

2009-05-29 @ 14:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0