ARG!!


åhh ja vill festa varjeda :D kanske ska jobba med de? :D


Alltså idag har ja varit så jävla arg.
De va en kille som ringde och hade hittat mitt bank kort bara!jätte snällt av den killen att ringa, tack till dig :D. alltså har dom andra tjuvarna tagit väskan antagligen för de va en märkesväska men herreguuud den va ju gammal och sleten. ja vill ha den tillbaka nuuu! och min nya parfym och plånbok i den!
Fan va ja blir sur på sånna tattare köp egna jävla grejer istället för att sno andras!!!!!
Fuck you,Fuck you, verry verry verry much!!!
Jaja nu får ja lugna ner mig.
Jag har as tråkigt fy fy fy fy....
Vad ska ja hitta på imon då? ja tror ja ska titta på transformers och sen gå och sola sen va med Frida,shoppa och sist träna :)
Har lite att göra imon de e ju inte helt fel..
Dax att nana nu.
Skulle vilja ha någon bra bok att läsa men ja har redan läst ut alla ja har :( får vell läs Mötley crue IGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0