BORING!



Han hade ja gärna hyrt haha ;)


BORING!
Fan vad det är tråkigt att inte ha nått jobb när inte de finns något att hitta på :O
Nu tycker ja att alla sätter sig och beställer massa massa kläder från H&m så vi får komma tillbaka dit.
Jag vet verkligen inte något kul ja kan göra denna veckan och de blir ja deppig för!
vad kan man göra folket? Det är ju så tråkigt att hitta på saker själv också.
Jag vet inte om ja är sjuk eller nått för igår ville jag till och med ha pojkvän och dom som känner mig vet att det är något STORT fel på mig om jag vill ha de igen :P haha låter bra ;)
Ne men som sagt någon att hyra och hitta på saker med och titta film och allt sånnt hade inte varit fel.
Gahh vad ska jag gör? Imon ska jag till läkaren vid åtta sen tror jag jag titta i staden lite så jag inte bara sitter inne.
Ikväll ska jag och Julia iallafall träna för första gången. Nu börjara vi vårat nya liv! :P

Nu ja sätta mig och försöka planera ut några kul saker vi kan hitta på i helgen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0