Då va de Måndag igen :S





Nu har ja vaknat :)
Fan va jobbigt det är att sova när man är sjuk, läpparna spricker hetin så de gör svin ont så fort man öppnar munnen :(
Jaja snart ska ja fixa mig och så sen ska jag gå till Sandra och titta någon bra film.
Det är så mycket som det händer för min del idag, bäst ja tar de lugnt nu så ja blir frisk :)
Sandra hade laddat upp lite bilder från helgen nu på facebook.
Vart fan höll ja hus? ja är med på alla dom bilderna jag kom ihåg vi tog men sen då restan av festen? va ja inte där då? :P Bra minne ja har (Y)




Jonna Corny " skååål" Jag och Dahl vaa vad är de för nått?






Vi syns inte nu va?



Sandra vinner? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0