Inne dag!






Idag är de min innedag.
Jag har bara varit hos läkaren sen har ja suttit inne heladagen, ja behöver en sånn dag faktiskt bara deppa och slappa typ.
Imon ska jag shoppa lite med familjen :)
Sen blir de hemma kväll de va as längesedan jag va hemma med familjen en fredag så de kan bli mysigt :D
Vad händer med folket? varför är endel så svåra att förstå sig på? först är man den dom vill vara med helatiden och nästa dag passar man inte längre :S
Ja vill inte ha sånnt folk i mitt liv igentligen men men alltid lyckas ja dras till dom eller nått :/ Snällt folk är ju tråkigt så är de ju bara.. varför är de så?
Många tjejer pratar om att dom vill ha snälla killar, men sen när väl den snälla killen är efter dom säger dom oftast "Ne ja tror han är för snäll för mig "
Varför dras man till dåligt folk som man vet sårar en?
Bra fråga tycker ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0