Ja hööööör :D





Ja och Tess på någon bajamaja i sommras i Hbg eller Gbg elle Fbg haha kom inte ihåg vart vi va :P
Linda tyckte vi skulle välta den när vi va inne i den .. SMART! ;)


Nu har jag varit hos läkaren och vet nu vad. jag hör igen!! wohhoo :D
Hur fan lyckas jag få vaxpropp i båda öronen?
Jo antagligen för ja har varit sjuk heltin och när ja hade i vänster öra sist gjorde dom inte de riktigt.
Dock blöder de i de örat jag har opererat nu men jag höööör :D jag är överlycklig haha!
Julia kommer nog snart hit och lunchar trevligt att få lite sällskap sähär i min ensamhet ;)
 Ja ska snart titta lite på facket hemsida och titta efter lägenhet också nu tänkte ja :)
Vill även ändra min blogg design så den blir fin men ja lyckas ju aldrig ju :(
Åå jag fick hem H&m katalogen nu.. ja vill shoppa massa fint där ju..
Nu sitter jag och lyssnar på Pinks nya den är riktigt fin man blir typ kär när man hör den. (:


Kommentarer
Postat av: Tess

ååh bajamaja, det va i fbg ;) på glommenfestivalen hos killarna tror ja! parapapappaa ;)

2009-11-12 @ 19:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0