Kan inte nana :(




Ja kan inte sova :(
Kom hem vid halv tre,tre nått kanske och ja kan verkligen inte sova.
Jag är klarvaken och ligger och vrider och vänder på mig.
Jag ångra verkligen att ja gick ut igår alltså, inte för att ja inte hade trevligt för de hade utan för jag hade behövt ha en lugn lördag.
Kännde mig verkligen inte på party humör innan ja gick ut heller men tvinga mig typ ut för Linda ville ut och skulle vara med igen för en gångskull.
Sen vet ja inte vart hon försvann så ja kunde likaväl stannat hemma.
Känner mig skit kraslig också så denna veckan kommer bli en vila upp sig vecka så kroppen blir frisk.
Igår va ja Linda,Julia,Anna och Sandra på förfest hos Peter med massa boys sen åkte vi till torget sen fick ja och Julia för oss att vi skulle till X&y fast ja inte hade råd :S
Och där va de typ tomt så där va vi inte så länge.
Vi gick en sväng till vimmel också  efter de blev de till camping sen hem och nana kudden trodde ja men min kropp vill inte nana kudden :(
Fan va kan man göra för att bli trött?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0