Life's a game but it's not fair .. I break the rules so I don't care..



Vad hände?

Det stämmer verkligen att livet inte är rättvist :S
Och ja har börjar tröttna på allt nu känns de som.
Jag vill bara låsa in min på veckorna och sova bort dom eller titta in i väggen eller vad som för jag hatar de.
Sen när helgen kommer ska man ut och träffa vänner och "vänner".
Och eftersom jag fortfarande vill bort och är trött på all skit så super jag istället.. Det blir alltid för mycket eftersom när man dricker för mycket så får man försvinna ett tag och bara skita i allt och dagen efter kommer du inte ihåg de som hänt.
Ni som känner mig vet att jag typ alltid dricker för mycket och nu vet ni varför :S
Det är ganska skönt för då känns de som man har varit borta ett tag från all den skiten och falskheten som finns här.
Tror det är många som tyckt ja varit jobbig de senaste när vi varit ute så denna helgen som kommer ska ja göra detta för folket som jag verkligen bryr mig om och vill ha som riktiga vänner.
Jag ska va kvar i skiten och inte försvinna för en kväll, Jag kommer att dricka men inte så mycket OCH nästa dag kommer jag komma ihåg vad ja gjorde.
Detta låter säkert as töntigt men de e så ja oftast känner nu.
Därför ska de blir riktigt skönt att jobba ihop pengar nu och snart dra härifrån..
Så ja inte glömmer bort helt vem jag är, för just nu känns de så :S Ja är inte samma Hanna som för ett år sedan.. är de bra eller dåligt?




Life's a game but it's not fair
I break the rules so I don't care
So I keep doin' my own thing
Walkin' tall against the rain...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0