Lovli dag (Y) Nu kan nog inte dagen bli bättre? :D


Fin bild;) undra just varför vi tog denna bild när vi va i Hbg.. va vi hungriga?


Fan vilken kul dag alltså :D
Ridningen va verkligen super kul det va dock väldigt kallt men de belv bättre sen när vi kröp ner i soffan hos Cornelia med varm choklad och stort tjockt täcke och någon dålig skräckfilm :P
Men ridningen va skit kul.. även om min häst va lite seg och inte riktigt ville röra sig ;)
Min och Jonnas häst ville hellst gå längst bak och bara sega haha.
Förutom när vi skulle galoppa då kom dom igång :)
Haha de va så kul för när vi stog och titta på alla hästar så börja Jonna skratta lite för sig själv och sa 
- haha titta Hanna den hästen den ser så skabbig ut.
-Haha ja hoppas du får den skabbiga!
Sen fick jag min häst jag skulle rida på den hette dögun som vi kallade Död-gun, väldigt söt och tusse häst förövrigt :)
så gick jag ut med den och börja hoppa upp på Död-Gun.
Så hör jag Jonna ropa- Hanna! Titta vad jag fick för häst!
Hahah och där kom hon med lille Skabb hästen så den kallade vi skabbi också väldigt söt :D
Skabbi hade vakum i fötterna märkte vi också sen ;)
Och nu när ja kom hem skrev Julia att jag hade fått ett nytt hångel spel woohoo kan dagen bli bättre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0