Myskväll i helgen någon? :)



Här har vi det på bild när vi va och red islandshäst :D För från vänster är det Corny på NOT!(nott) Sen Jonna på Skabbi sen jag på Död-gun Sen Elin och Emelie på några hästar ja inte kom ihåg va dom hette :P
Vi ser ut som riktiga skogs mullar allihop men fan va kul vi hade :D


Ska nog snart nana nu tror ja för jag har ganska BORING!
Min arm gör ont, nu kommer biverkningarna :S De stod att man kunde få lättare blåmärken nu, hur fan ska de gå för mig då? Nu får ja blåmärken så fort någon tar på mig, kommer ja få de sedan då så fort någon andas nära mig? :O 
Ja har ont i halsen också blää!
Ja kan ju inte bli sjuk nu så nu blir de till att knarka c-vitamin (Y)
Imon tänkte jag gå till stan en sväng IGEN :P men va fan ska man göra då?
På tors ska ja ut :D men just nu känner ja inte för att gå ut i helgen också :S någon som vill umgås då?
Nu blir de kudden.
Tjaoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0