Nästa färg i :P





Nu är nästa hårfärg i..
Ja har lagt lite mörka slingor i underhåret så ja inte ska va allt för blond även om ja är de mitt på huvudet, tur att de inte finns någon o Borås som är längre än mig då :P haha första gången de e bra att vara lång så ingen ser hur de ser ut uppe på huvudet. ;)
Jag är alltid så rädd när jag färgar mitt hår mörkare eftersom de alltid har blivit förjävligt när ja gjort de innan :S
Som sist när ja gjorde de hos frisören ville ja bara ha några mörkare slingor som flöt in i håret, Men va fick jag?
Jo blå/grön/brun hårfärg i hela håret med vita fläckar. usha usha!
Jaja Nu måste ja städa upp här hemma annars blir Mammi arg på mig när hon kommer hem.
Sen ska jag möta upp Sandra i stan för vi ska åka till Corny och titta Johan falk :D De gillar vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0