Sommar sommar kom tillbaka!


Tripp med familjen :D


Heeej igen ;)
Fan nu när ja inte har ett skit att göra på dagarna skriver ja här heltin :P
Nu har jag varit och solat de va gootttttee :D
De blev inget knalleland med Frida idag för hon skulle titta hus :) dom börjar typ bilda familj nu och ja har inte ens flyttat hemifrån :(
Ja vill också skaffa ett liv nu.
Jaja sitter iallfall nu och tittar massa kort på datan.
Fan vad jag längtar tillbaka till sommaren hade massa massa massa kul att göra hela sommaren :D
Får vell ta och hitta mig ett vanligt tråk jobb nu så ja kan köpa lägenhet och spara massa pengar till sommaren så ja slipper vara hemma och ha tråkigt en enda vecka (Y) de får bli en ny plan.
Sätter in lite bilder nu som ja hitta :)


Ja och Anna på bussen till sthlm.


Ja och Julia på g till sthlm.


Töreboda <3


Ja och Malin i Fbg.

Falkenbergs helgen sluta inget vidare ;)


Ja och Linda va i falkenberg nästan varje helg :)


Ja och Linda upptäckte att världens fetaste dam stog i stan och slappa ;)


Ja och Julia va i grekland ja brände mig haha!

Orkar inte ladda uppp mer bilder datan cpar.. men vi hann med en hel del :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0