Tänk vad allt kan ändras snabbt :S




Tänk vad allt kan ändras på en dag.
Enadagen är man bästa kompisar man pratar om allt och är överlycklig att man träffat varandra för utan varandra hade man inte haft något bra liv.
"Du räddade mig, vet inte vad jag hade gjort om ja inte träffat dig"
Sen helt plötsligt känner man inte varandra igen fast man vet allt om varandra man hejar inte ens åt den som en gång var ens bästa kompis och gjorde allt ihop med:S
Det är fan sjukt detta.
Vad har ja gjort dig? Det kan ja vell iallfall få veta?
Ja kan lixom inte fixa nått ja gjort dumt om ja inte vet vad ja har gjort dum:S
Låt mig veta så ska ja lämna dig ifred sen om de e de du verkligen vill.
Jag ville aldrig att de skulle bli såhär...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0