Tisdag en dag närmare helgen .



Svart skinnklänning?


Lampskärm klänningen? ;)


Den lila? denna gillar ja (Y)


Vinterkläder?


Den lilla rosa? minus gråstrumbyxor och magen ;)


Den blåa? ;)


den rosa under min blå jacka? :P lätta att se!


Min födelsedagsklänning? denna gillar ja nog mäst (Y)
De va typ hälften fan svårt att välja ju :S därför behöver ja gå ut två dagar haha.


Ja ska snart ner till stan och leta parfym de går inte så bra för mig när ja ska göra de :S de brukar sluta med att ja bara tar en.
Det är mycket lättare att hitta parfym till killar ju! där finns de massa goda :D
Dom ja hittar som ja älskar typ dom kostar så jävla mycket tusen kr för en parfym som ändå tar slut snart..
Vet inte riktigt vart ja ska gå och titta på parfymer bara hum får vell bli kicks..
Har precis letet igenom min gaderob herregud vad mycket klänningar ja har :O
Vad ska man ha på sig när man går ut då? ja har så jävla många klänningar att välja mellan nu så ja inte kan välja.
Men nu är ju bara de lilla problemet att de blir vinter nu och man måste ha byxor på sig ute typ.
Och de har ja inga snygga :S stora problem ja har ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0