Tröttis Hannis :(


Haha tycker denna bilden är lite rolig de e som Anna sa hah " Varför böjer jag mig ner? Precis som jag skulle behöva böja mig jämte dig" Neej Anna ingen behöver böja sig för att komma i min nivå ;)


Gahh! jag har inte sovit en blund inatt :(
Halsen gör piss ont när man sväljer känns som jag har rök i hela halsen sen så är armen där ja tog sprutan i igår helt fuckt up :S
Konstigt nog tog dom ju sprutan längst upp i fettet på armen men de känns typ som ett stort blåmärke balndat med träningsverk i mitten delen av armen.. Hel skummt tycker ja men men de stog att de skulle gå bort efter två dagar.
Hoppas även halsen blir bättre för på tors SKA ja ut! så de så :)
Eftersom ja har bestämmt mig för att kanske stanna hemma i helgen så kan ja ju bli frisk då istället så om förkyldningen bara lugnar sig lite och kommer i helgen istället för tors :P
Ne nu måste ja fixa lite här hemma..
Tjaoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0