Vem fan vill vara normal? Hur kul är det?



Haha jag sitter här i mörkret och skrattar för mig själv och känner mig som ett psykfall :P
Haha jag skrattar åt när vi va hemma hos Julia på efterfest, de lät såhär.

Sandra: Hanna har du släppt det än?:)
Hanna: Va neeeh jag har inte släppt mig? :O ( ser ut som ett fråge täcken varför hon fråga just mig de, bara sådär!)
Sandra: (as garvar) Hahaha! nej inte släppt dig! Släppt det!
Hanna: Jaha!! Nej usha de har ja inte släppt( skit arg igen) haha

Låter kanske inte så kul men de va de :D En annan sak ocksål
Alla står och dansar och Dahl sätter på Mj på datan och står med en tändare och viftar.

HAnna: Vad tänker ni på nu? Jag tänker på jul, verkligen julstämmning :)
Julia: Jag tänker på SEX! det gör jag helatiden!

haha!
ja jag är nog lite av ett psykfall ändå när ja sitter och skrattar för mig själv åt det nu en vecka senare..
Undra om någon någongång sagt till mig "åhh Hanna du är så normal"
Ne de jag hört har varit" Shit du är inte normal!"
haha men varför sura vem fan vill vara normal? :D
 
Inte jag iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0