Vithårig..


Mitt partytrick? Skeela även om ja inte lyckades fullt ut här :P


Halsen känns inte bättre än :(
Hoppas ja kan nana lite inatt..
Nu har jag färgat min utväxt själv :P
Så nu är jag vithårig igen :S ja gillar verkligen inte att vara vithårig när färgningen precis är ny gjord men men vad ska man göra.
Imon ska ja slänga i lite mörka slingor hoppas på att de ser lite bättre ut då.
Imon ska vi ha Johan falk dag också (Y) De gillar vi..
De va kul att träffa Bolli i lördags också :) Du kommer alltid vara den som är en riktig kompis, ja kan vara mig själv med dig. Hoppas allt löser sig så vi kan träffas som riktigt bra vänner någon gång i livet :D


Kommentarer
Postat av: Julia

Vem är bolli?:P

2009-11-18 @ 19:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0